10 de juny 2012

Flors 3











2 comentaris:

  1. Hola Manel, després de fer un tast de les teves noves fotos “flors 3” et volia comentar que la teva visió fragmentada dels detalls m’agrada molt. La veritat és que sempre he buscat en les imatges un punt concret per a focalitzar la meva atenció i m’agrada retallar imatges per a crear un nou efecte... Això és justament el que tu aconsegueixes amb les teves fotos.. i, la veritat, és que m’agrada molt... et felicito per la teva feina... fins aviat.

    ResponElimina
  2. Doncs... moltes gràcies, Jesús ! Desprès d'haver fet el curs (compartit amb tu) sobre hipertext, m'he plantejat fer alguns canvis en aquest bloc, però encara no ho tinc massa clar. Aquest és un projecte molt personal, amb vocació de difusió més aviat limitada. Fa més de trenta anys que faig fotografies i m'hi he dedicat com a professional durant un temps. A més a més, tota la meva formació acadèmica anterior a la UOC era en el terreny de la imatge i la fotografia, havent estudiat sis anys a l'IEFC i havent fet un bon número de seminaris, cursos i cursets. El bloc, que té ja quasi bé quatre anys, m'ha servit per revisar la meva feina de manera diferent. Tot i que la majoria de les imatges són "contemporànies", sovint m'ha servit per cercar relacions entre imatges ja "antigues" (d'arxiu) que anteriorment mai havia sospitat. Sovint he pres com a punt de partida un poema o una idea per tal de relacionar imatges distants en el temps. Llàstima que la majoria de les fotos que vaig fer en la etapa "professional" no les puc penjar per estar subjectes a drets o perquè, de vegades, el client exigia quedar-se amb els negatius (ara ho tindrien molt més difícil, o jo ho tindría més fàcil per enganyar-los) Habitualment, excepte les èpoques en que estic més estressat, miro de fer un enviament mensual. Espero comptar-te en la meva nòmina de seguidors "fidels" Gràcies de nou i fins aviat. Rep una abraçada

    ResponElimina